Vi tog en tur till Linköping igår och plaskade ett par timmar på äventyrsbadet. Jag lyckades tjata till mig en timme på IKEA och detta var vad jag fick med mig hem:)
Ljushållare som jag har tänkt använda som dessertskålar, kaffe, sylt med fläder och apelsinsmak, en mjölsikt och en ny potatisskalare.
Allt för en hundring!


Hejhej!Fin blogg sötnos.Hur mår du?//siri ^^